Minőségirányítási rendszer

2002.06.24-én cégünknél is bevezetésre került az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány. Ezáltal garantáljuk ügyfeleink számára a megbízható szolgáltatást, s a kényelmes és gyors ügyintézést.

A PAJZS „94” Kft. minőségpolitikája

Szolgáltatásaink éles versenyben a hazai piacokon, a legigényesebb vevőknél is meg kell, hogy állják a helyüket.

A minőség a piaci verseny fontos eleme, melynek folyamatos fejlesztése stratégiai cél. Szolgáltatásaink zömét olcsón, gyenge és jó minőségben sokan kínálják a piacokon, ezért csak kiváló minőséggel lehet kitűnni a szolgáltatók közül, és a fejlődés hosszú távú alapjait is biztosítani kell.

Célunk, hogy szolgáltatásainkkal partnereink megelégedettségét érjük el, ezáltal egy igényes, megbízható partner képét alakítsuk ki, amely elkötelezett a megbízható minőség iránt. Ez csak úgy lehetséges, ha a PAJZS „94” Kft minden dolgozója beosztásának ellátásához szükséges szakmai képzettséggel rendelkezik, képességeinek legjavát adja, és ha a Kft. működésének egészét áthatja a minőség iránti elkötelezettség.

A minőség a vezetői igényességgel kezdődik, a folyamatos képzés, továbbképzés, motiválás és ellenőrzés segítségével az egyes dolgozók felelős magatartásán keresztül jut érvényre.

Stefán Mihályné

Ügyvezető Igazgató

Megszakítás